четверг, 12 апреля 2012 г.

Модуль 8. Рефлексія.

В цьому модулі я спробувала знайти відповіді на запитання: чи можу я належним чином спрямувати самостійну роботу учнів і чи можна навчити робити їх це самостійно. Для мене значною проблемою видається врахування різних освітніх потреб учнів, врахування абсолютно всіх видається неможливим, бо це практично індивідуальна робота з кожним, що вимагає значних часових витрат, які я не можу собі дозволити.
Я намагалася створити учнівську роботу, вважаю, що мені це вдалося, але як ця робота знайде відгук в душах дітей, ще невідомо.
Крім того я познайомилась з різними методами організації оцінювання учнів та залучення до цього учнів. В цьому мені допомогла бібліотека оцінювання. Але вчитель повинен не просто брати готове, а намагатися перебудувате все нове на свої власні потреби і цілі. А на це мені не завжди вистачає часу. Знову питання, на які важко знайти відповідь...

Комментариев нет:

Отправить комментарий