вторник, 10 апреля 2012 г.

Модуль 4. Рефлексія

Сьогодні я познайомилась с відмінностями між підсумковим і формуючим оцінюванням. Використання формуючого оцінювання не нове в педагогічній діяльності, але в більшості випадків вчителі роблять це на підсвідомому рівні, іноді не розуміючи всього не і не використовуючи всі можливості такого оцінювання в повній мірі. Я зрозуміла поняття "навчальні потреби учнів", але так повністю і не навчилась, як їх оцінювати в випадках, коли йдеться мова про кардинально нову для дітей тему, коли учні вперше знайомляться з абсолютно новими для себе знаннями і ще не мають потрібного багажу знань.

1 комментарий:

  1. Це дуже добре, що Ви визначились і знаєте над чим Вам ще необхідно попрацювати. Але Ви - це не "більшість випадків вчителів", спробуйте писати від свого імені, у Вас вийде!!!

    ОтветитьУдалить